Care este Garantia produselor ?
-
- Consolele si accesoriile se pot returna in termen de 30 de zile si beneficiaza de Garantie 12 luni pe baza Facturii de achizitie .
-
- Jocurile se pot returna in termen de 24h .
Cum pot returna produsul ?
-
- Foarte simplu , mergeti la sectiunea „Politica de rambursari si returnari ” din partea de jos a paginii principale , completati formularul de retur .
-
- Ambalati corespunzator produsul
-
- Produsul trebuie sa vina insotit de factura de achizitie .
-
- Transmitem solicitarea catre Fan courier pentru a prelua produsul de la adresa dumneavoastra.
-
- Returnarea baniilor se va face intr un cont bancar in maxim 72 de ore de la primirea produsului
Care este timpul de livrare ?
-
- Produsul va ajunge la dumneavoastra in termen de 24 – 48 ore
Daca am probleme cu produsul pe parcurs cum procedez ?
-
- Ne puteti contacta prin Email la : starplay161@gmail.com sau prin intermediul aplicatiei whatsApp.
-
- Mentionati problema si denumirea produsului
-
- Cand a fost achizitionat
-
- Apoi trimitem solicitarea catre Fan Courier pentru a prelua produsul de la adresa dumneavoastra .
-
- Produsul trebuie sa vina insotit de factura de achizitie
Cum se proceceaza daca produsul nu se poate repara pe Garantie ?
-
- Primiti banii integral in contul dvs bancar .
Cum pot schimba produsul cu alt produs ?
-
- Puteti sa ne contactati prin intermediul aplicatiei whatsApp sau email .
-
- Motivul pentru care doriti sa schimbati produsul
-
- Denumirea produsului pe care îl doriti la schimb ( valoarea produsului dorit trebuie sa fie egala cu valoarea produsului achizitionat )